COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

Achiziții publice - 2018 Municipiul Piatra Neamt

 

 

► Strategia anuală de achiziții publice pentru anul 2018 - detalii (format .pdf)
► Cumpărări directe atribuite
          - ianuarie 2018 detalii (format .pdf)

          - februarie 2018 detalii (format .pdf)

          - martie 2018 detalii (format .pdf)

          - aprilie 2018 detalii (format .pdf)

          - mai 2018 detalii (format .pdf)

          - iunie 2018 detalii (format .pdf)

          - iulie 2018 detalii (format .pdf)

          - august 2018 detalii (format .pdf)

          - septembrie 2018 detalii (format .pdf)


► Cereri de ofertă atribuite
          - ianuarie 2018 detalii (format .pdf)

          - februarie 2018 detalii (format .pdf)

          - martie 2018 detalii (format .pdf)

          - aprilie 2018 detalii (format .pdf)

          - mai 2018 detalii (format .pdf)

          - iunie 2018 detalii (format .pdf)

          - iulie 2018 detalii (format .pdf)

          - august 2018 detalii (format .pdf)

          - septembrie 2018 detalii (format .pdf)

 

► Anunțuri de atribuire la anunțuri de participare

          - aprilie 2018 detalii (format .pdf)

 

► Centralizator achiziții publice trimestru IV 2018

          - detalii (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul:  Achiziționarea de Servicii de Mentenantă

- invitație (format .pdf)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- formulare (format .docx)

- postat la data de 14.12.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, 
Municipiul Piatra Neamț vă invită să participatți cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Serviciul de telefonie mobilă, Codul de clasificare C.P.V.:  64212000-5 serviciul de telefonie mobilă ( rev.2)

- invitație (format .pdf)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- formulare (format .docx)

- postat la data de 13.12.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Achiziționarea de Servicii de Mentenantă - Lift si scări rulante Complex Comercial Mall Forum Center - Servicii lift, supraveghere video, tabelă electronică, generatoare, instalație nocturnă Stadion Municipal "Ceahlăul"

- invitație (format .pdf)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- formulare (format .docx)

- postat la data de 05.12.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: "Documentații cadastrale și intabulare a unor bunuri imobile (clădiri, terenuri, apartamente) ale Municipiului Piatra Neamț

- invitație (format .pdf)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- formulare (format .docx)

- postat la data de 26.11.2018

 

♦ În baza prevederilor art. 7 alin. (2) și (3) din Legea nr. 98/20.16 privind achiziţiile publice cât şi art. 101 alin. (2) din Hotararea Guvemului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la  achiziția  pentru atribuirea contractelor având obiect: Lotul nr. 1: Achiziționarea serviciilor de prestații artistice în data de 31 decembrie pentru realizarea evenimentului Revelion 2019;
Lotul nr. 2: Achiziționarea serviciilor de realizare foc de artificii în cadrul evenimentului Revelion 2019. Codul de clasificare C.P.V.: 79952100-3 - Servicii de organizare de evenimente culturale (Rev.2) și 92360000 – 2 Servicii de pirotehnie (Rev.2)
- invitație (format .pdf)

- caiet de sarcini nr. 1 (format .pdf)

- caiet de sarcini nr. 2 (format .pdf)

- fișă de date (format .pdf)

- formulare (format .docx)

- postat la data de 14.11.2018

 

♦ Municipiul Piatra Neamț vă invită să participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Serviciul de pază, Codul de clasificare C.P.V.: 79713000-5 servicii de pază (rev.2)

- invitație (format .pdf)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- formulare (format .docx)
- contract (format .docx)

fișă de date (format .pdf)

- postat la data de 09.11.2018

- raport procedură (format .pdf)

- contestație (format .pdf)

- decizie CNSC (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț va invită să participați cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Montare coloană trifazată pentru Târgul de Crăciun din Municipiul Piatra Neamț; Codul de clasificare C.P.V: 45311000-0 lucrări de cablare si conexiune electrice

- invitație (format .pdf)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- formulare (format .docx)
- contract (format .doc)

- deviz ofertă (format .xls)

- antemăsurătoare (format .xls)

- postat la data de 09.11.2018

 

♦ În baza prevederilor art. 7 alin. (2) și (3) din Legea nr. 98/20.16 privind achiziţiile publice cât şi art. 101 alin. (2) din Hotărârea Guvemului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la  achiziția  pentru atribuirea contractelor având obiect: Achiziționarea serviciilor de spectacol pentru evenimentul "Centenarul Filmului Românesc" - 23 noiembrie 2018, Cod CPV: 79952100-3 – Servicii de organizare de evenimente culturale (Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice)

- invitație (format .pdf)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- formulare (format .docx)

fișă de date (format .pdf)

- postat la data de 06.11.2018

 

♦ Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Serviciul de pază, Codul de clasificare C.P.V.: 79713000-5 servicii de pază ( rev.2)

- invitație (format .pdf)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- formulare (format .docx)
- contract (format .docx)

fișă de date (format .pdf)

- postat la data de 05.11.2018

- anulare procedură (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț va invită să participați cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Serviciul de elaborare a studiului de fezabilitate / Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (D.A.L.I.) pentru proiectul „Administrația Fondului pentru Mediu׃ staţii de reîncărcare vehicule electrice în municipiul Piatra Neamţ", Codul de clasificare C.P.V.: 79314000-8  Studiu de fezabilitate (rev2)

- invitație (format .pdf)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- formulare (format .docx)
- contract (format .doc)

- notă conceptuală (format .pdf)

- tema proiectare (format .pdf)
- postat la data de 26.10.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016,  Municipiul Piatra Neamț va invită sa participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul: ELABORARE  DOCUMENTAŢII TEHNICO-ECONOMICE (expertiză tehnică, raport de audit energetic, inclusiv fișa de analiză termică și energetică a clădirii, respectiv certificatul de performanță energetică, documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism sau de către instituții abilitate să avizeze/autorizeze proiectul, documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie) pentru proiectele:

- invitație (format .pdf)

- documentație (format .pdf)

- formulare (format .docx)
- contract (format .doc)
- postat la data de 08.10.2018

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016,  Municipiul Piatra Neamț va invită sa participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul: ELABORARE  DOCUMENTAŢII TEHNICO-ECONOMICE (expertiză tehnică, raport de audit energetic, inclusiv fișa de analiză termică și energetică a clădirii, respectiv certificatul de performanță energetică, documentaţii pentru obţinerea avizelor şi acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism sau de către instituții abilitate să avizeze/autorizeze proiectul, documentaţie de avizare a lucrărilor de intervenţie) pentru proiectele:
Lot 1 - „Reabilitarea, modernizarea și dotarea Creșei Precista", strada Alexandru Lăpușneanu, nr. 19 din Municipiul Piatra Neamț;
Lot 2 - „Reabilitarea, modernizarea și dotarea Grădiniței cu program prelungit nr. 2", bulevardul 9 Mai, nr.3 din Municipiul Piatra Neamț;
- invitație (format .pdf)
- formulare (format .docx)
- caiet de sarcini Lot nr. 1 (format .pdf)

- caiet de sarcini Lot nr. 2 (format .pdf)

- anexe (format .pdf)

- instrucțiuni ofertanți (format .pdf)

- contract (format .doc)
- postat la data de 18.09.2018

- raport de anulare (format .pdf)
 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: "Documentații cadastrale și intabulare a unor bunuri imobile (clădiri, terenuri, apartamente) ale Municipiului Piatra Neamț
- invitație (format .pdf)
- formulare (format .docx)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- postat la data de 13.09.2018

- clarificarea nr. 1 (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Furnizare produse curatenie
- invitație (format .pdf)
- formulare (format .docx)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- postat la data de 10.09.2018
 

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Servicii de reincărcare cartușe laser pentru imprimante
- invitație (format .pdf)
- formulare (format .docx)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- postat la data de 03.09.2018

- răspuns clarificari 04.09.2018

 

♦ În temeiul prevederilor Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice și H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț va invită sa participati cu ofertă în cadrul procedurii operaționale pentru atribuirea contractului având obiectivul: Servicii pentru organizarea evenimentului  Povestea României Mari"- 9 septembrie 2018, astfel:
Lot 1 - serviciilor de spectacol pentru evenimentul „Povestea României Mari"- 9 septembrie 2018 -
Lot 2 - serviciilor de reconstituire istorică, ateliere interactive, pentru evenimentul
„Povestea României Mari"- 9 septembrie 2018 -
Lot 3 - serviciilor de închiriere scenă, sonorizare și lumini și servicii artistice pentru spectacolul de muzică patriotică „Povestea Marii Uniri"
- invitație (format .pdf)
- formulare (format .docx)
- caiet de sarcini lot 1 (format .pdf),

- caiet de sarcini lot 2 (format .pdf),

- caiet de sarcini lot 3 (format .pdf),
- contract (format .docx)
- postat la data de 27.08.2018
 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț va invită să participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Achiziționarea imprimate/formulare administrative - cod CPV 22820000-4 formulare (rev. 2)
- invitație (format .pdf)
- formulare (format .docx)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- contract (format .docx)
- postat la data de 24.08.2018

- solicitări de clarificări și răspunsuri nr. 1 (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț va invită sa  participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Achiziționare și montaj a două clapete terminale nemetalice pentru asigurarea curgerii cu sens unic pe tuburile PREMO de sub-traversare a corpului digului realizat prin proiectul ˝Îndiguire maluri râu Bistriţa în zona întregului ansamblu de management al deşeurilor, inclusiv depozit DEEE, situat în anexa Vânători Piatra Neamţ", cod RO0015, Codul de clasificare CPV 42131146-1 clapete de reținere (rev. 2)
- invitație (format .pdf)
- formulare (format .docx)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- contract (format .doc)
- postat la data de 20.08.2018

- solicitare clarificări și răspunsuri

- detalii înlocuire clapete

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016,  Municipiul Piatra Neamț va invită sa participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul  Achiziționare service pentru sistemele de securitate – antiefracție, supraveghere video, control acces și avertizare început de incendiu din parcarea subterana Curtea Domneasca din Municipiul Piatra Neamț, Cod CPV: 50610000-4 servicii de reparare și de întreținere a echipamentelor de securitate (rev.2)
- invitație (format .pdf)

- formulare (format .docx)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- contract (format .docx)

- postat la data de 02.08.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016,  Municipiul Piatra Neamț va invită sa participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Achiziționare serviciu de întreținere preventivă anuală, revizie generală, utorizare/reautorizare ISCIR, înlocuire piese de schimb/ componente deteriorate/defecte aferente scărilor rulante și lifturilordin zona istorică și culturală Curtea Domnească din Municipiul Piatra Neamț, Cod CPV: 50222000-7 servicii de reparare și de întreținere a materialului rulant;  42419500-1 piese pentru ascensoare, pentru schipuri sau pentru scări rulante, (rev.2)
- invitație (format .pdf)

- formulare (format .docx)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- contract (format .docx)

- postat la data de 02.08.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind  normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Asigurarea obiectivului Complex Comercial Mall Forum Center din Piatra Neamț, Cod CPV: 66510000-8 servicii de asigurare (rev.2)

- detalii anunț (format .pdf)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- formulare (format .docx)

- postat la data de 03.07.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr.395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Ordonanța de urgență nr. 45/2018 pentru modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice, Municipiul Piatra Neamț , vă invită sa participati cu ofertă în cadrul achiziției directe având obiectivul: Echipamente protecție pentru echipa intreținere a Ștrandului Municipal, Piatra Neamț

- detalii anunț (format .pdf)
- centralizator (format .docx)
- formulare (format .docx)

- postat la data de 29.06.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Asigurarea service-ului la instalațiile și echipamentele montate la semnale acces in municipiul Piatra Neamț și la pasajul pietonal  Pietricica, inclusiv repararea sau înlocuirea materialelor defecte.
cod CPV: 50116100-2 Servicii de reparare a sistemelor electrice

- detalii anunț (format .pdf)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- formulare (format .docx)

- postat la data de 27.06.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr.395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Ordonanța de urgență nr. 45/2018 pentru modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice, Municipiul Piatra Neamț, vă invită sa participati cu ofertă  în cadrul achiziției directe având obiectivul: - Produse farmaceutice pentru punctul sanitar din Strandul Municipal, Piatra Neamt -Codul de clasificare –CPV 33690000-3 Diverse medicamente (Rev.2)

- detalii anunț (format .pdf)
- centralizator (format .docx)
- formulare (format .docx)

- postat la data de 15.06.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind  normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Serviciul de reparare și întreținere a echipamentului de reprografie (fotocopiatoare și multifunctionale /aparate fax ), codul C.P.V.: 50313000-2 serviciul de reparare și întreținere a echipamentelor de reprografie. (rev.2)

- detalii anunț (format .pdf)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- formulare (format .docx)

- deschiderea ofertelor pe data de 22.06.2018, ora 10.00

- postat la data de 15.06.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr.395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Ordonanța de urgență nr. 45/2018 pentru modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice, Municipiul Piatra Neamț, vă invită sa participati cu ofertă în cadrul achiziției directe  având obiectivul: Achizitie scule electrice si de mana, C.P.V 44511000-5 - Scule de mana (Rev2) Accesorii, echipamente pentru piscine, C.P.V.43324100-1 - Echipamente pentru piscine

- detalii anunț (format .pdf)
- centralizator (format .docx)
- formulare (format .docx)

- postat la data de 11.06.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Ordonanța de urgență nr. 45/2018 pentru modificarea și completarea unor acte normative cu impact asupra sistemului achizițiilor publice Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Repararea si reorganizarea retelei de iluminat - Strandul Municipal - str. Aleea Tineretului, Piatra Neamt
- detalii anunț (format .pdf)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- formulare (format .docx)
- antem (format .doc)

- postat la data de 11.06.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: PLAN URBANISTIC ZONAL (PUZ) – Completator zona protejată "Curtea Domnească", cod CPV: 71410000-5 – Servicii de urbanism
- invitație (format .pdf)

- formulare (format .docx)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- certificat de urbanism (format .pdf)

- extras carte funciară (format .pdf)

- postat la data de 07.06.2018

- termenul de depunere a ofertelor se prelungește până la data de 29.06.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016,  Municipiul Piatra Neamț va invită sa  participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul    Întreținere preventivă anuală, revizie generală și autorizarea/reautorizarea funcționării (ISCIR) -  lifturi (2 buc.) și service sistem CCTV și sistem control acces, în cadrul proiectului cod SMIS 11177, – Restaurarea si punerea in valoare a zonei istorice si culturale Curtea Domneasca din Municipiul Piatra Neamt – prin amenajari urbanistice, amenajari ale circulatiilor pietonale si carosabile – pasaj auto subteran, parcaje subterane, cod CPV - 50750000 - 7 - servicii de întreţinere a ascensoarelor (rev.2)

- invitație (format .pdf)

- documentație de atribuire (format .pdf)

- postat la data de 31.05.2018

 

♦ În baza prevederilor art. 7 alin. (2) și (3) din Legea nr. 98/20.16 privind achiziţiile publice cât şi art. 101 alin. (2) din Hotararea Guvemului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la  achiziția pentru atribuirea contractelor având obiect: Prestații artistice în perioada 21-24 iunie 2018 pentru evenimentul Zilele Orașului Piatra-Neamț 2018 - Piatra Fest
- invitație (format .pdf)

- formulare (format .docx)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- fișă de date (format .pdf)

- postat la data de 31.05.2018

- clarificări și prelungire termen (format .pdf)

 

♦ În baza prevederilor art. 7 alin. (2) și (3) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cât şi art. 101 alin. (2) din Hotararea Guvemului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din  Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția pentru atribuirea contractului având obiect: Servicii pentru organizarea  Zilei  Internaționale  a Copilului

- detalii anunț (format .pdf)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- formulare (format .docx)
- fișă de date (format .pdf)

- postat la data de 18.05.2018

 

♦ În baza prevederilor art. 7 alin. (2) și (3) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cât şi art. 101 alin. (2) din Hotararea Guvemului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la  achiziția  pentru atribuirea contractelor având obiect:
Lotul nr. 1: Achiziționarea serviciilor de reconstituire istorică, ateliere interactive, pentru evenimentul „Festivalul Antic Petrodava", ediția a III-a. și
Lotul nr. 2: Achiziționarea serviciilor de închiriere scenă și sonorizare - 1 iunie 2018 - Cod CPV: 79952100-3 – Servicii de organizare de evenimente culturale (Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice)
- detalii anunț (format .pdf)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- fișă de date (format .pdf)
- formulare (format .docx)

- caiet de sarcini (format .pdf)

- fișă de date (format .pdf)
- postat la data de 15.05.2018

- proces verbal deschidere (format .pdf)

 

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016,  Municipiul Piatra Neamț va invită să participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Achiziționare serviciu de salvare acvatică – salvamar și serviciu de asistență medicală primară – asistent medical generalist, cod CPV 85142000-6 servicii paramedicale (rev. 2)
- detalii anunț (format .pdf)
- formulare (format .docx)
- postat la data de 14.05.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul:
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie racordare conducta canalizare menajera de la Scoala Gimnaziala nr. 5  la canalizarea menajera din str. 1 Decembrie 1918 , Piatra Neamt;
Codul de clasificare - C.P.V 45332000-3 (Rev.2) Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare. Valoarea estimata este de 88.500 lei fara T.V.A. conform referatului de necesitate nr. 98361/ 17.04.2018.

      - detalii anunț (format .pdf)
      - caiet sarcini (format .pdf)

      - deviz (format .docx)

      - planșe (format .pdf)

      - formulare (format .docx)

      - postat la data de 09.05.2018

 

♦ În baza prevederilor art. 7 alin. (2) și (3) din Legea nr. 98/20.16 privind achiziţiile publice cât şi art. 101 alin. (2) din Hotararea Guvemului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din  Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția pentru atribuirea contractului având obiect: Servicii pentru organizarea Festivalului Antic Petrodava, Cod CPV: 79952100-3 – Servicii de organizare de evenimente culturale (Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice)
Tip contract: servicii;
Valoarea estimata a achizițiilor este de 35.000 lei fără TVA.

      - detalii anunț (format .pdf)
      - caiet sarcini (format .pdf)

      - formulare (format .docx)

      - fișă de date (format .pdf)

      - postat la data de 09.05.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Asigurarea service-ului la instalațiile și echipamentele montate la semnale acces in municipiul Piatra Neamț și la pasajul pietonal  Pietricica, inclusiv repararea sau înlocuirea materialelor defecte.
cod CPV: 50116100-2 Servicii de reparare a sistemelor electrice

      - detalii anunț (format .pdf)
      - caiet sarcini (format .pdf)

      - formulare (format .docx)

      - formular ofertă (format .xls)

      - listă materiale (format .pdf)

      - postat la data de 09.05.2018

      - raport anulare (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Service retea semafoare și repararea sau înlocuirea materialelor defecte cod CPV: 50232200-2 Servicii de întreținere a semafoarelor

      - detalii anunț (format .pdf)
      - caiet sarcini (format .pdf)

      - formulare (format .docx)

      - formular ofertă (format .xls)

      - listă materiale (format .pdf)

      - postat la data de 09.05.2018

      - raport evaluare (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul:               
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Contract Service: ,,Sisteme de telecomunicații", ,,Rețele calculatoare cu echipamentele aferente", ,,Sisteme de securitate - antiefracție, supraveghere video, control acces și avertizare inceput de incendiu", ,,Rețele electrice interioare 220V"

      - detalii anunț (format .pdf)

      - caiet sarcini 1 (format .pdf)

      - caiet sarcini 2 (format .pdf)

      - caiet sarcini 3 (format .pdf)

      - caiet sarcini 4 (format .pdf)
      - formulare (format .docx)

      - formular ofertă (format .xls)

      - listă materiale (format .xls)

      - listă 1 (format .xls), listă 2 (format .xls), listă 3 (format .xls)

      - listă 4 (format .xls), listă 5 (format .xls), listă 6 (format .xls)

      - postat la data de 08.05.2018

.xls

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind  normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul : Reevaluarea activelor fixe din patrimoniul Municipiului Piatra Neamț, codul C.P.V.: 71324000-5 servicii de estimare ( rev.2)

      - detalii anunț (format .pdf)
      - caiet sarcini (format .pdf)

      - formulare (format .docx)

      - contract (format docx)

      - postat la data de 26.04.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Executie holuru/usi acces parter Mall Forum Center, cod CPV: 45421131-1  Instalare de uși
Tip contract: Lucrări; Valoarea estimata este de 75.000 lei fara TVA, conform referatului de necesitate nr. 9.889 din data de 17.04.2018 )

      - detalii anunț (format .pdf)
      - caiet sarcini (format .pdf)

      - formulare (format .docx)

      - postat la data de 24.04.2018

      - raport evaluare (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Tip contract: Servicii, Obiectul contractului: Contract Service - Sisteme de telecomunicatii, Retele calculatoare cu echipamentele aferente, Sisteme de securitate - antiefractie, supraveghere video, control acces si avertizare inceput de incendiu, Retele electrice interioare 220V

     - detalii anunț (format .pdf)
     - caiet sarcini 1 (format .pdf)

     - caiet sarcini 2 (format .pdf)

     - caiet sarcini 3 (format .pdf)

     - caiet sarcini 4 (format .pdf)
     - formulare (format .docx)

     - formular ofertă (format .xls)

     - listă materiale (format .pdf)

     - listă 1 (format .pdf), listă 2 (format .pdf), listă 3 (format .pdf)

     - listă 4 (format .pdf), listă 5 (format .pdf), listă 6 (format .pdf)
     - postat la data de 18.04.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Asigurarea service-ului la instalațiile și echipamentele montate la semnale acces in municipiul Piatra Neamț și la pasajul pietonal  Pietricica, inclusiv repararea sau înlocuirea materialelor defecte.
cod CPV: 50116100-2 Servicii de reparare a sistemelor electrice

     - detalii anunț (format .pdf)
     - caiet sarcini (format .pdf)
     - formulare (format .docx)

     - formular ofertă (format .xls)

     - listă materiale (format .xls)
     - postat la data de 18.04.2018

     - raport anulare (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Service retea semafoare și repararea sau înlocuirea materialelor defecte cod CPV: 50232200-2 Servicii de întreținere a semafoarelor
     - detalii anunț (format .pdf)
     - caiet sarcini (format .pdf)
     - formulare (format .docx)

     - formular ofertă (format .xls)

     - listă materiale (format .xls)
     - postat la data de 18.04.2018

     - raport evaluare (format .pdf)

     - raport anulare (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: ACHIZITIA SERVICIULUI DE ELABORARE EXPERTIZA TEHNICA PENTRU  IMOBILULUL SITUAT IN STRADA 1 DECEMBRIE 1918 NR. 7 – CLADIREA „CINEMATOGRAFUL COZLA"
cod CPV : 71319000-7 – Servicii de expertiză
     - detalii anunț (format .pdf)
     - caiet sarcini (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - postat la data de 11.04.2018

     - proces verbal deschidere (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: PLAN URBANISTIC ZONAL (PUZ) – Completator zona protejată "Curtea Domnească", cod CPV: 71410000-5 – Servicii de urbanism
     - detalii anunț (format .pdf)
     - caiet sarcini (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - postat la data de 11.04.2018

 

♦ În baza prevederilor art. 7 alin. (2) și (3) din Legea nr. 98/20.16 privind achiziţiile publice cât şi art. 101 alin. (2) din Hotararea Guvemului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la  achiziția  pentru atribuirea contractelor având obiect: Achiziționarea serviciilor de reenactment istoric, ateliere interactive, piese de teatru istoric pentru evenimentul Sărbatoarea Curții Domnești editia a III-a, Cod CPV: 79952100-3 – Servicii de organizare de evenimente culturale (Anexa nr. 2 la Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice)
     - detalii anunț (format .pdf)
     - caiet sarcini (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - fișă de date (format .pdf)
     - postat la data de 11.04.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind  normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Reevaluarea activelor fixe din patrimoniul Municipiului Piatra Neamț, codul C.P.V.: 71324000-5 servicii de estimare ( rev.2)
     - detalii anunț (format .pdf)
     - caiet sarcini (format .pdf)
     - formulare (format .docx)

     - contract (format .docx)
     - postat la data de 10.04.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr.395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului deachiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț, vă invită să participați cu ofertă în cadrul achiziției directe având obiectivul: Achiziție materiale de curățenie și materiale de stingere a incendiilor
     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)

     - postat la data de 05.04.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: ACHIZITIA SERVICIULUI DE ELABORARE EXPERTIZA TEHNICA PENTRU IMOBILULUL SITUAT IN STRADA 1 DECEMBRIE 1918 NR. 7 – CLADIREA „CINEMATOGRAFUL COZLA" cod CPV: 71319000-7 – Servicii de expertiză

     - detalii anunț (format .pdf)
     - documentație (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - postat la data de 16.03.2018

     - raport anulare (format .pdf)

 

♦ Municipiul Piatra Neamt va invită sa  participati cu oferta în vederea atribuirii Serviciului de acordare credit, în valoare de 142.777 mii  lei (ce va fi actualizata la data refinantării), pentru refinantarea datoriei publice locale, conf. HCL nr. 34/06.02.2018, respectiv a împrumutului contractat în 2005 de către  Municipiul Piatra Neamt, la BCR,  Codul de clasificare C.P.V.: 66113000-5 servicii de acordare de credit (rev.2)
     - detalii anunț (format .pdf)

     - fișă de date (format .pdf)
     - documentație (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - postat la data de 16.03.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr.395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului deachiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participati cu ofertă în cadrul achiziției directe având obiectivul; - Piese pentru fotocopiatoarele Toshiba e-studio 163; Xerox Work Centre 5024; Canon IR 2016J; Konica Minolta Bizhub 211  
     - detalii anunț (format .pdf)
     - cerințe tehnice (format .pdf)
     - formulare (format .doc)
     - postat la data de 15.03.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016,  Municipiul Piatra Neamț va invită să participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Achizitionare hard-disk SAS 450 GB, Codul de clasificare C.P.V.: 30233132-5 unități de hard-disk (rev.2)
     - detalii anunț (format .pdf)
     - caiet de sarcini (format .pdf)
     - formulare (format .doc)
     - postat la data de 13.03.2018
 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind  normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Realizarea si difuzarea materialelor informative prin intermediul presei scrise
     - detalii anunț (format .pdf)
     - caiet de sarcini (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - contract (format .docx)
     - postat la data de 06.03.2018

 

♦ Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați cu oferta în vederea atribuirii Serviciului de acordare credit, în valoare de 142.777 mii lei (ce va fi actualizată la data refinanțării), pentru refinanțarea datoriei  publice locale, conf. HCL nr. 34/06.02.2018, respectiv a  imprumutului contractat în 2005 de către Municipiul Piatra Neamț, la BCR, Codul de clasificare C.P.V.: 66113000-5 servicii de acordare de credit (rev.2)
     - detalii anunț (format .pdf)
     - documentație (format .pdf)
     - fișă de date (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - postat la data de 01.03.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Examene medicale la numirea în funcție/angajarea în muncă, de adaptare, periodice, la reluarea activitații și promovarea sănătății la locul de muncă pentru salariații Primariei Municipiului Piatra Neamt, cod CPV: 85147000-1 Servicii de medicina muncii
     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - caiet de sarcini (format .pdf)
     - postat la data de 28.02.2018

     - raport evaluare (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: PLAN URBANISTIC ZONAL (PUZ) – Completator zona protejată "Curtea Domnească", cod CPV: 71410000-5 – Servicii de urbanism
     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - caiet de sarcini (format .pdf)
     - postat la data de 26.02.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Demontare branșamente electrice, Cod CPV: 45310000-3 Lucrări de instalații electrice(rev. 2)
     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - lista cantități (format .pdf)
     - postat la data de 26.02.2018

     - prelungire termen limită de primire oferte și de transmitere a documentelor până la data de 06.03.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț va invită să participați cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul ELABORARE DOCUMENTAŢII TEHNICO-ECONOMICE, Etapa a II a de proiectare în vederea obtinerea finantării prin POR 2014-2020 pentru proiectul "Investiții pentru cresterea eficienței energetice a clădirilor publice din infrastructura educațională pentru învățământul gimnazial din Piatra Neamț – Școala Gimnazială nr. 7 Văleni", Cod CPV: 71319000-7 servicii de expertiză (rev. 2), 71314310-8 servicii de inginerie termică pentru constructii (rev. 2), 71326000-9 servicii auxiliare de construcții (rev. 2);
     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .doc)
     - contract (format .doc)
     - caiet de sarcini + anexe (format .pdf)
     - postat la data de 26.02.2018

     - precizare privind prelungirea termenului de depunere a documentelor (format .pdf)

     - proces verbal deschidere oferte (format .pdf)

     - raport final (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016,  Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Realizare iluminat ornamental festiv stradal cu ocazia sărbătorilor de Paște în Municipiul Piatra Neamt; Codul de clasificare C.P.V: 45311000-0 (rev.2), 45111300-0 (rev. 2);
- detalii anunț (format .pdf)
- formulare (format .doc)
- contract (format .doc)
- caiet de sarcini (format .pdf)
- formular anexa C1 (format .xls)
- formular anexa C2 (format .xls)

- materiale propuse montare (format .xls)
- postat la data de 26.02.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Întreținere preventivă anuală, revizii generale și autorizarea/reautorizarea funcționării ISCIR, înlocuirea pieselor de schimb/componentelor deteriorate/defecte, aferente scărilor rulante (2 buc) și celor două lifturi, care fac obiectul verificării ADR NE/AM POR, cod CPV - 50750000 - 7 -  servicii de întreţinere a ascensoarelor (rev.2), 50740000-4 serviciul de reparare și de întreținere a scărilor rulante ( rev. 2)
     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - contract (format .docx)
     - caiet de sarcini mentenanță lifturi (format .pdf)
     - caiet de sarcini mentenanță scări rulante(format .pdf)
     - postat la data de 23.02.2018

     - solicitare de clarificări și răspunsuri (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016,  Municipiul Piatra Neamț va invită să participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul  Mentenanta Sistemului Informatic implementat în cadrul institutiei pentru centrele bugetare subordonate Municipiului Piatra Neamt,  Cod  CPV: 72510000-3 servicii de gestionare informatică (rev. 2),  72611000-6 – servicii de asistență tehnică informatică;

     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .doc)

     - contract (format .doc)
     - caiet de sarcini (format .pdf)

     - postat la data de 20.02.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Servicii de elaborare a documentelor: STUDIU DE TRAFIC ȘI POLITICA DE PARCARE la nivelul Municipiului Piatra Neamț cod CPV : 79311100-8 – Servicii de elaborare de studii

     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - caiet de sarcini (format .pdf)

     - postat la data de 14.02.2018

     - clarificare 1 (format .pdf)

     - clarificare 2 (format .pdf)

     - clarificare 3 (format .pdf)

     - raport final (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Servicii de elaborare a documentației tehnico – economice la faza de Studiu de fezabilitate (SF) / Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (D.A.L.I.)  pentru proiectul „Implementare sistem bike-sharing în Municipiul Piatra Neamț" cod CPV: 71242000-6 – Pregătire de proiecte și proiectare, estimare a costurilor.

     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - caiet de sarcini (format .pdf)

     - postat la data de 14.02.2018

     - clarificare 1 (format .pdf)

     - proces verbal nr. 1 (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Servicii de elaborare a documentației tehnico – economice la faza de Studiu de fezabilitate (SF)/Documentație de Avizare a Lucrărilor de Intervenții (D.A.L.I.) pentru proiectul „Implementare sistem de management inteligent al traficului în Municipiul Piatra Neamț" cod CPV: 71322000-1 – Servicii de proiectare tehnică pentru construcția de lucrări publice.

     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - caiet de sarcini (format .pdf)

     - postat la data de 14.02.2018

     - clarificare 1 (format .pdf)

     - proces verbal (format .pdf)

 

♦ Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Serviciul de pază în Ștrandul Municipal din Piatra Neamț, Codul de clasificare C.P.V.: 79713000-5 servicii de pază ( rev.2)

     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - caiet de sarcini (format .pdf)

     - fișa de date (format .pdf)

     - postat la data de 09.02.2018

     - contestație (format .pdf)

     - decizie contestație (format .pdf)

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2016, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: PLAN URBANISTIC ZONAL (PUZ) – Completator zona protejată "Curtea Domnească", cod CPV: 71410000-5 – Servicii de urbanism
     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - caiet de sarcini (format .pdf)

     - postat la data de 07.02.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită sa participați la achiziția directă pentru atribuirea contractului având obiectivul: Achiziționarea a două clapete metalice de unic sens din oțel și montajul acestora pe cele două conducte de subtraversare a digului de protecție împotriva inundațiilor de pe malul stâng al râului Bistrița, cod CPV: 42131146 – 1  Clapete de reținere (rev. 2); 45255400-3 Lucrări de montaj

     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - caiet de sarcini (format .pdf)

     - postat la data de 10.01.2018

 

♦ În temeiul prevederilor art. 7, alin. 5 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice și art. 43 din H.G. nr. 395/2006, privind normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziție publică/acordului cadru din Legea nr. 98/2016, Municipiul Piatra Neamț vă invită să participati cu ofertă în cadrul achiziției directe pentru atribuirea contractului având obiectivul Achiziționare de ustensile pentru curățenie, Codul de clasificare C.P.V.: 39224000-8 mături, perii și alte articole de diverse tipuri (rev. 2)

     - detalii anunț (format .pdf)
     - formulare (format .docx)
     - caiet de sarcini (format .pdf)

     - postat la data de 15.01.2018