Program de lucru
►Primăria municipiului Piatra Neamț, Strada Ștefan cel Mare, nr. 6-8, fosta clădire CMI Urban • programul de lucru cu publicul
08:30 – 16:30 - de Luni până Joi
• în fiecare zi în intervalul orar 12:00 – 12:30 în program este prevăzută o pauză în lucrul cu publicul, timp în care se asigură angajaților pauza de masă de 15 minute conform Codului Muncii și Regulamentului de Organizare Interioară, dar și efectuarea unor proceduri necesare bunei organizări a activității:
• mesajele primite pe e-mailul instituției infopn@primariapn.ro după programul de lucru vor fi înregistrate cu ziua lucrătoare imediat următoare. |
► Serviciul Local de Evidenţă a Persoanelor - tel. 0233210411, fax 0233211499, e-mail: spcleppiatraneamt@nt.e-adm.ro
Adresa: Strada Eroilor nr.18 (intrarea principală Stadion)
• Ghişeul nr. 1 Primiri documente carte electronică de identitate în baza programării online pe https://hub.mai.gov.ro/cei/programari
• Ghişeul nr. 3 - Depunere documente acte de identitate în baza bonurilor de ordine 08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Luni - Joi
• Ghişeul nr. 4 - Informații, ridicări documente, solicitări de date cu caracter personal(inclusiv certificate privind domiciliul înregistrat în R.N.E.P. și anulare domiciliu/reședință) 08.30 – 16.30 -Luni - Joi 08.30 – 17.30-Miercuri 08.30 – 14.00 - Vineri
|
► Serviciul Stare Civilă - Program de lucru cu publicul - tel. 0758/033221, fax 0233212142, e-mail: bscpiatraneamt@nt.e-adm.ro
Adresa:Bulevardul Decebal nr. 40-42 (lângă Școala de șoferi KYM STAR)
• primiri documente: • eliberări acte: 14:30 – 16:00 - Luni • înregistrări decese 09:00 – 11:00 - Sâmbătă • program oficiere căsătorii 14:00 – 15:30 - de Luni până Joi 12:00 – 13:00 - Vineri 12:30 – 16:00 - Sâmbătă În contextul operaționalizării Sistemului Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă (SIIEASC), documentele se vor putea depune la sediul serviciului din Bulevardul Decebal nr. 40-42 (lângă Școala de șoferi KYM STAR) după următorul program:
- depunerea documentelor în vederea înregistrării declarațiilor de căsătorie:
Depunerea documentelor în vederea înregistrării nașterilor, căsătoriilor și deceselor (din străinătate): - conform programărilor efectuate MIERCURI 8.30 – 14.00
- pot depune cererile doar cetățenii români cu domiciliul actual sau ultimul domiciliu din România în Piatra Neamț
VINERI 8.30 – 12.00 Depunerea cererilor privind : SIIEASC cuprinde cinci platforme interconectate, care oferă servicii digitale pentru înregistrarea și validarea principalelor evenimente din viață: nașterea, căsătoria, divorțul și decesul. |
► Direcţia taxe şi impozite |
PROGRAM CU PUBLICUL: 08:00 - 13:30 - Vineri PROGRAM AUDIENȚE:
• Director executiv – Claudia Grigorică
|