COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMŢ
Adresa: Str. Ştefan cel Mare, nr. 6-8, Piatra Neamţ, RO-610101
Telefon: 0040 233 218991, Fax: 0040 233 215374
Telefonul cetățeanului 0040 233 210872, 
E-mail: infopn@primariapn.ro

 

 

Program de lucru

 

Primăria municipiului Piatra Neamț, Strada Ștefan cel Mare, nr. 6-8, fosta clădire CMI Urban  

          programul de lucru cu publicul

 

             08:30 – 16:30 - de Luni până Joi
             08:30 – 14:00 - Vineri

 

     • în fiecare zi în intervalul orar 12:00 – 12:30 în program este prevăzută o pauză în lucrul cu publicul, timp în care se asigură angajaților pauza de masă de 15 minute conform Codului Muncii și Regulamentului de Organizare Interioară, dar și efectuarea unor proceduri necesare bunei organizări a activității:
-         Predare documente către departamente
-         Schimb de personal
-         Planificarea activității pentru cea de-a doua parte a zilei
-         Aerisirea și dezinfecția spațiului de lucru

    

   • mesajele primite pe e-mailul instituției infopn@primariapn.ro după programul de lucru vor fi înregistrate cu ziua lucrătoare imediat următoare.
 

Serviciul  Local de Evidenţă a Persoanelor

      - tel. 0233210411, fax 0233211499, e-mail: spcleppiatraneamt@nt.e-adm.ro

   

        Adresa: Strada Eroilor nr.18 (intrarea principală Stadion)

 

Ghişeul nr. 1 Primiri documente carte electronică de identitate în baza programării online pe https://hub.mai.gov.ro/cei/programari
       12.00 – 16.00 - Luni - Joi

Ghişeul nr. 2 Primiri documente acte de identitate în baza planificării online pe site-ul Primăriei municipiului Piatra Neamţ, www.primariapn.ro, secţiunea planificare online carte de identitate:
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Luni, Marţi, Joi
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 17.30 - Miercuri
      08.30 – 11.00 - Vineri,în baza bonurilor de ordine

 

Ghişeul nr. 3 - Depunere documente acte de identitate în baza bonurilor de ordine

     08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Luni - Joi
     08.30 – 11.00 - Vineri

 

• Ghişeul nr. 4 - Informații, ridicări documente, solicitări de date cu caracter personal(inclusiv certificate privind domiciliul înregistrat în R.N.E.P. și anulare domiciliu/reședință)

    08.30 – 16.30 -Luni - Joi

    08.30 – 17.30-Miercuri

    08.30 – 14.00 - Vineri

 

► Serviciul Stare Civilă - Program de lucru cu publicul

      - tel. 0758/033221, fax 0233212142, e-mail:  bscpiatraneamt@nt.e-adm.ro

 

       Adresa:Bulevardul Decebal nr. 40-42 (lângă Școala de șoferi KYM STAR)

 

      primiri documente:
             08:30 – 14:00 - Luni
             08:30 – 14:00 - Marţi
             08:30 – 14:00 - Miercuri
             08:30 – 14:00 - Joi
             08:30 – 12:00 - Vineri

      eliberări acte:

             14:30 – 16:00 - Luni
             14:30 – 16:00 - Marţi
             14:30 – 17:00 - Miercuri
             14:30 – 16:00 - Joi
             12:30 – 13:30 - Vineri

      înregistrări decese

             09:00 – 11:00 - Sâmbătă

      program oficiere căsătorii

             14:00 – 15:30 - de Luni până Joi

             12:00 – 13:00 - Vineri

             12:30 – 16:00 - Sâmbătă

     În contextul operaționalizării Sistemului Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă (SIIEASC), documentele se vor putea depune la sediul serviciului din Bulevardul Decebal nr. 40-42 (lângă Școala de șoferi KYM STAR) după următorul program:


- depunerea documentelor în vederea înregistrării deceselor:
LUNI - JOI    8.30 – 14.00
VINERI          8.30 – 12.00
SÂMBĂTĂ     9.00 – 11.00

- depunerea documentelor în vederea înregistrării nașterilor:
MARȚI           8.30 – 14.00
JOI                 8.30 – 14.00

 

- depunerea documentelor în vederea înregistrării declarațiilor de căsătorie:
LUNI - JOI     08.30 – 15.30
VINERI          08.30 – 13.00

 

Depunerea documentelor în vederea înregistrării nașterilor, căsătoriilor și deceselor (din străinătate):

- conform programărilor efectuate

     MIERCURI   8.30 – 14.00

 

- pot depune cererile doar cetățenii români cu domiciliul actual sau ultimul domiciliu din România în Piatra Neamț

 

VINERI          8.30 – 12.00
- pot depune cererile doar cetățenii români cu domiciliul/ultimul domiciliu din România în Piatra Neamț, cetățenii români cu domiciliul în alte localități din România, cetățeni care au redobândit sau cărora li s-a acordat cetățenia română în temeiul art. 10 și 11 din Legea nr. 21/1991.
 

Depunerea cererilor privind :
    - înscrierea mențiunilor în actele de stare civilă
    - divorțurile pe cale administrativă
    - rectificările
    - schimbările nume/prenume pe cale administrativă

- conform programărilor efectuate

    MIERCURI  8.30 – 14.00
    VINERI        8.30 – 12.00

Menționăm că programările se pot efectua la adresa Serviciului de Stare Civilă din Bulevardul Decebal nr. 40-42 (lângă Școala de șoferi KYM STAR), telefonic la nr. 0758/033221 sau la adresa de e-mail  bscpiatraneamt@nt.e-adm.ro.
Rugăm solicitanții ca, la data programării, să prezinte certificatele de stare civilă care stau la baza cererii lor.
 

SIIEASC cuprinde cinci platforme interconectate, care oferă servicii digitale pentru înregistrarea și validarea principalelor evenimente din viață: nașterea, căsătoria, divorțul și decesul.
SIIEASC este o platformă de digitalizare a serviciilor de stare civilă, dezvoltată începând din 2019 și implementată treptat.
 

Direcţia taxe şi impozite

 

PROGRAM CU PUBLICUL:
          Sediul Direcției Taxe și impozite Piatra Neamț din Bulevardul Decebal, nr. 44 (lângă Școala de șoferi KYM STAR):
             08.00 – 16.00 - Luni - Joi
             08.00 – 13.30 - Vineri


          Punct de lucru Primăria Municipiului Piatra Neamț, fostul sediul CMI Urban 
             08:00 - 16:00 - Luni - Joi

             08:00 - 13:30 - Vineri

• Precizăm că, Direcția Taxe și impozite a municipiului Piatra Neamț își desfășoară activitatea în spațiul situat în Piatra Neamț, Bd. Decebal, (lângă Școala de șoferi KYM STAR).
 

PROGRAM AUDIENȚE:

 

• Director executiv – Claudia Grigorică
             13:00 – 15:00 - Luni, Miercuri
             11:00 – 13:00 - Vineri

• Serviciu stabilire/colectare taxe și impozite locale Liliana Bodnărescu – șef serviciu
             13.00 – 15.00 - Marți, Joi

• Birou evidență contabilă, evidență venituri/amenzi, urmărire și executare silită Carmen Mocanu – șef birou
             13.00 – 15.00 - Marți, Joi

• Consilier juridic – Alexandru Saon/Cornelia Sturzu
             13.00 – 15.00 - Marți, Joi