COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMŢ
Adresa: Str. Ştefan cel Mare, nr. 6-8, Piatra Neamţ, RO-610101
Telefon: 0040 233 218991, Fax: 0040 233 215374
Telefonul cetățeanului 0040 233 210872, Telefon Cabinet Primar 0758 111855
E-mail: infopn@primariapn.ro

 

 

Program de lucru

 

Primăria municipiului Piatra Neamț

          programul de lucru cu publicul

             08:30 – 16:30 - Luni
             08:30 – 16:30 - Marţi
             08:30 – 18:30 - Miercuri
             08:30 – 16:30 - Joi
             08:30 – 16:30 - Vineri

     • mesajele primite pe e-mailul instituției infopn@primariapn.ro după programul de lucru vor fi înregistrate cu data zilei imediat lucrătoare
 

Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor

      - tel. 0233210411, fax 0233211499, e-mail: evidenta.persoanelor@primariapn.ro

 

Ghişeul nr. 1 Primiri documente carte de identitate, carte de identitate provizorie, reședință doar în baza bonurilor de ordine
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Luni
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Marţi
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Miercuri
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Joi

      08.30 – 11.30 - Vineri

Ghişeul nr. 2 Primiri documente carte de identitate, carte de identitate provizorie, reședință în baza planificării online pe site-ul Primăriei municipiului Piatra Neamţ, www.primariapn.ro, secţiunea planificare online carte de identitate
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Luni
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Marţi
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 18.00 - Miercuri
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Joi

 

În zilele de vineri, în intervalul orar 08.30 – 10.30 la ghişeul nr. 2 se vor primi cererile de eliberare a cărţii de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România doar în baza planificărilor telefonice la nr. de telefon 0233210411.

Ghişeul nr. 3 - bonuri de ordine pentru următoarele:

- Informații;
- Ridicări documente;
- Solicitări de date cu caracter personal (inclusiv certificate privind domiciliul înregistrat în R.N.E.P., formulare E401 precum și anulare domiciliu/reședință);
- În măsura în care ghișeul 3 este mai puțin aglomerat la acest ghișeu se vor putea primi și cererile de înscriere în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței și cererile de eliberare a actelor de identitate pe bază de procură specială

      08.30 – 16.30 - Luni
      08.30 – 16.30 - Marţi
      08.30 – 18.30 - Miercuri
      08.30 – 16.30 - Joi
      08.30 – 11.30 și 14.00 – 16.30 - Vineri

 

Biroul Stare Civilă - Program de lucru cu publicul

      - tel. 0233218991, fax 0233212142, e-mail: stareacivila@primariapn.ro

      primiri documente:
             08:30 – 14:00 - Luni
             08:30 – 14:00 - Marţi
             08:30 – 14:00 - Miercuri
             08:30 – 14:00 - Joi
             08:30 – 13:00 - Vineri

      eliberări acte:

             14:00 – 16:30 - Luni
             14:00 – 16:30 - Marţi
             14:00 – 18:30 - Miercuri
             14:00 – 16:30 - Joi
             13:00 – 16:30 - Vineri

      înregistrări decese

             09:00 – 12:00 - Sâmbătă

 

Direcţia taxe şi impozite

Program cu publicul:
          ► Sediu
• Programul de lucru cu publicul al Direcției Taxe și impozite Piatra Neamț:
             08.00 – 16.30 - Luni - Vineri
             08.00 – 18.30 - Miercuri

• În zilele de miercuri, în intervalul orar 16:30 - 18:30 se desfășoară doar activitatea de încasare
• În zilele de vineri, în intervalul orar 14:00 - 16:30 se desfășoară doar activități de încasare, consiliere și primire documente
          ► Punct de lucru Primaria Municipiului Piatra Neamț, camera 20, parter
            Luni - Joi 08:00 - 16:00;

            Vineri 08:00 - 14:00;

• Precizăm că începând cu data de 16.03.2020, Direcția Taxe și impozite a municipiului Piatra Neamț își desfășoară activitatea în spațiul situat în Piatra Neamt, str. Cuejdi nr. 1B, Clădirea Mall Forum Center (lângă Piața Centrală).
 

          ► PROGRAM AUDIENTE:

• Director executiv – Claudia Grigorică
             14:00 – 16:00 - Luni, Miercuri
             12:00 – 14:00 - Vineri

• Serviciu stabilire/colectare taxe și impozite locale Liliana Bodnărescu – șef serviciu
             13.00 – 15.00 - Marți, Joi

• Birou evidență contabilă, evidență venituri/amenzi, urmărire și executare silită Carmen Mocanu – șef birou
             13.00 – 15.00 - Marți, Joi

• Consilier juridic – Alexandru Saon/Cornelia Sturzu
             13.00 – 15.00 - Marți, Joi