DOCUMENTAȚIA NECESARĂ PENTRU PRELUNGIREA VALABILITĂŢII
AUTORIZAȚIEI DE CONSTRUIRE/ DESFIINȚARE
Prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare se poate face cu cel puţin 15 zile înaintea exipirării termenului de valabilitate a acesteia.
Investitorul trebuie să depună la emitent-PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMŢ – BIROUL RELAŢII CU PUBLICUL- DIRECTIA URBANISM SI CADASTRU o documentaţie cuprinzând:
• cerere tip (formular model F.12);
• autorizaţia de construire / desfiinţare (original);
• memoriu justificativ privind necesitatea prelungirii valabilităţii autorizaţiei de construire /desfiinţare, stadiul executării lucrărilor ori cauzele care au dus la nerespectarea termenelor prevăzute în autorizaţie;
• copii după documentele de plată achitate la Direcţia de Taxe şi Impozite a municipiului Piatra Neamţ, conform HCL 356 din 26.11.2015:
- taxă formular 4,00 lei
- taxă reprezentând 30% din cuantumul taxei pentru eliberarea autorizaţiei de construire/ desfiinţare.
SOCIETĂȚILE CONSILIULUI LOCAL
SC PUBLISERV SA
SC PARKING SA
SC SALUBRITAS SA
CMI URBAN SA
SC PERLA INVEST SRL
SC LOCATIVSERV SRL











Plaţi Online
Petiţii
Audienţe
Programări transcrieri
Programare online carte de identitate
Plaţi Online