COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 

 

« Înapoi

Biroul Stare Civilă informează

• Având în vedere adresa Direcției pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București nr. 3226154 din 11.11.2020, vă facem cunoscut că măsurile privind declararea și înregistrarea actelor de naștere/deces pe perioada stării de urgență și menținute pe perioadă de 6 luni de la încetarea stării de urgență prin Ordonanța de Urgență a Guvernului României  nr. 70 din 14.05.2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15.05.2020, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-Cov-2 (Punctul XIII art. 57-59) își încetează aplicabilitatea.
• Astfel, începând cu data de 16.11.2020, se va reveni la procedurile de declarare și înregistrare a actelor de naștere și de deces reglementate prin dispozițiile legale în vigoare, potrivit cărora Certificatele medicale constatatoare ale nașterii/decesului - în original se vor înmâna direct declaranților în vederea depunerii lor la Biroul de Stare Civilă din cadrul Primăriei Piatra-Neamț.


 


../common/calendar Postat la data de: 20.11.2020