DOCUMENTAȚIA NECESARĂ PENTRU EFECTUAREA RECEPŢIEI
LA TERMINAREA LUCRĂRILOR
Investitorul trebuie să depună la emitent-PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMŢ – BIROUL RELAŢII CU PUBLICUL- DIRECTIA URBANISM SI CADASTRU următoarele:
• cerere prin care se anunţă finalizarea lucrărilor;
• copie dupã autorizaţia de construire/desfiinţare;
• referat- punct de vedere proiectant;
• certificat de performanţă energetică a clădirii (copie)- dacă este cazul
• plan topografic actualizat cu amplasarea construcţiei faţă de aliniament şi limitele de proprietate, calculul Sc (suprafaţa construită) şi Sd (suprafaţa desfăşurată);
*NOTĂ 1 – Investitorul va organiza începerea recepţiei în maxim 15 zile de la notificarea terminării lucrărilor;
*NOTĂ 2 – La întrunirea Comisiei de recepţie se va prezenta Autorizaţia de construire şi proiectul în original- vizat spre neschimbare;
*NOTĂ 3 – Bază legală HGR 273/1994 Regulament de receptie a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, actualizat;
*NOTĂ 4 – cerere pentru eliberarea PVR/adeverință recepție, certificat de atestare a existenței/ extinderii construcției;
- formular model anexa 1 şi anexa 2 conform art.15 şi 36 din HG 273/1994 actualizată;
- formular model anexa 3 şi anexa 4 conform art. 40 din din HG 273/1994 actualizată;
SOCIETĂȚILE CONSILIULUI LOCAL
SC PUBLISERV SA
SC PARKING SA
SC SALUBRITAS SA
CMI URBAN SA
SC PERLA INVEST SRL
SC LOCATIVSERV SRL