DOCUMENTAȚIA NECESARĂ PENTRU EFECTUAREA RECEPŢIEI
LA TERMINAREA LUCRĂRILOR
Investitorul trebuie să depună la emitent-PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMŢ – BIROUL RELAŢII CU PUBLICUL- DIRECTIA URBANISM SI CADASTRU următoarele:
• cerere prin care se anunţă finalizarea lucrărilor;
• copie dupã autorizaţia de construire/desfiinţare;
• referat- punct de vedere proiectant;
• certificat de performanţă energetică a clădirii (copie)- dacă este cazul
• plan topografic actualizat cu amplasarea construcţiei faţă de aliniament şi limitele de proprietate, calculul Sc (suprafaţa construită) şi Sd (suprafaţa desfăşurată);
*NOTĂ 1 – Investitorul va organiza începerea recepţiei în maxim 15 zile de la notificarea terminării lucrărilor;
*NOTĂ 2 – La întrunirea Comisiei de recepţie se va prezenta Autorizaţia de construire şi proiectul în original- vizat spre neschimbare;
*NOTĂ 3 – Bază legală HGR 273/1994 Regulament de receptie a lucrărilor de construcții și instalații aferente acestora, actualizat;
*NOTĂ 4 – cerere pentru eliberarea PVR/adeverință recepție, certificat de atestare a existenței/ extinderii construcției;
- formular model anexa 1 şi anexa 2 conform art.15 şi 36 din HG 273/1994 actualizată;
- formular model anexa 3 şi anexa 4 conform art. 40 din din HG 273/1994 actualizată;
SOCIETĂȚILE CONSILIULUI LOCAL
SC PUBLISERV SA
SC PARKING SA
SC SALUBRITAS SA
CMI URBAN SA
SC PERLA INVEST SRL
SC LOCATIVSERV SRL











Plaţi Online
Petiţii
Audienţe
Programări transcrieri
Programare online carte de identitate
Plaţi Online