COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMŢ
Adresa: Str. Ştefan cel Mare, nr. 6-8, Piatra Neamţ, RO-610101
Telefon: 0040 233 218991, Fax: 0040 233 215374
Telefonul cetățeanului 0040 233 210872, Telefon Cabinet Primar 0758 111855
E-mail: infopn@primariapn.ro

 

 

Program de lucru

 

Primăria municipiului Piatra Neamț

          programul de lucru cu publicul

             08:30 – 12:00, 12:30 – 16:30 - Luni
             08:30 – 12:00, 12:30 – 16:30 - Marţi
             08:30 – 12:00, 12:30 – 18:30 - Miercuri
             08:30 – 12:00, 12:30 – 16:30 - Joi
             08:30 – 12:00, 12:30 – 16:30 - Vineri

     • în fiecare zi în intervalul orar 12:00 – 12:30 în program este prevăzută o pauză în lucrul cu publicul, timp în care se asigură angajaților pauza de masă de 15 minute conform Codului Muncii și Regulamentului de Organizare Interioară, dar și efectuarea unor proceduri necesare bunei organizări a activității:
-         Predare documente către departamente
-         Schimb de personal
-         Planificarea activității pentru cea de-a doua parte a zilei
-         Aerisirea și dezinfecția spațiului de lucru

     • mesajele primite pe e-mailul instituției infopn@primariapn.ro după programul de lucru vor fi înregistrate cu ziua lucrătoare imediat următoare.
 

Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor

      - tel. 0233210411, fax 0233211499, e-mail: evidenta.persoanelor@primariapn.ro

 

Ghişeul nr. 1 Primiri documente carte de identitate, carte de identitate provizorie, reședință doar în baza bonurilor de ordine
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Luni
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Marţi
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Miercuri
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Joi

      08.30 – 11.30 - Vineri

Ghişeul nr. 2 Primiri documente carte de identitate, carte de identitate provizorie, reședință în baza planificării online pe site-ul Primăriei municipiului Piatra Neamţ, www.primariapn.ro, secţiunea planificare online carte de identitate
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Luni
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Marţi
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 18.00 - Miercuri
      08.30 – 11.30 şi 12.00 – 15.30 - Joi

 

În zilele de vineri, în intervalul orar 08.30 – 10.30 la ghişeul nr. 2 se vor primi cererile de eliberare a cărţii de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România doar în baza planificărilor telefonice la nr. de telefon 0233210411.

Ghişeul nr. 3 - bonuri de ordine pentru următoarele:

- Informații;
- Ridicări documente;
- Solicitări de date cu caracter personal (inclusiv certificate privind domiciliul înregistrat în R.N.E.P., formulare E401 precum și anulare domiciliu/reședință);
- În măsura în care ghișeul 3 este mai puțin aglomerat la acest ghișeu se vor putea primi și cererile de înscriere în actul de identitate a mențiunii privind stabilirea reședinței și cererile de eliberare a actelor de identitate pe bază de procură specială

      08.30 – 16.30 - Luni
      08.30 – 16.30 - Marţi
      08.30 – 18.30 - Miercuri
      08.30 – 16.30 - Joi
      08.30 – 11.30 și 14.00 – 16.30 - Vineri

 

Biroul Stare Civilă - Program de lucru cu publicul

      - tel. 0233218991, fax 0233212142, e-mail: stareacivila@primariapn.ro

      primiri documente:
             08:30 – 14:00 - Luni
             08:30 – 14:00 - Marţi
             08:30 – 14:00 - Miercuri
             08:30 – 14:00 - Joi
             08:30 – 13:00 - Vineri

      eliberări acte:

             14:00 – 16:30 - Luni
             14:00 – 16:30 - Marţi
             14:00 – 18:30 - Miercuri
             14:00 – 16:30 - Joi
             13:00 – 16:30 - Vineri

      înregistrări decese

             09:00 – 12:00 - Sâmbătă

 

Direcţia taxe şi impozite

Program cu publicul:
          ► Sediu
• Programul de lucru cu publicul al Direcției Taxe și impozite Piatra Neamț:
             08.00 – 16.30 - Luni - Vineri
             08.00 – 18.30 - Miercuri

• În zilele de miercuri, în intervalul orar 16:30 - 18:30 se desfășoară doar activitatea de încasare
• În zilele de vineri, în intervalul orar 14:00 - 16:30 se desfășoară doar activități de încasare, consiliere și primire documente
          ► Punct de lucru Primaria Municipiului Piatra Neamț, camera 20, parter
            Luni - Joi 08:00 - 16:00;

            Vineri 08:00 - 14:00;

• Precizăm că începând cu data de 16.03.2020, Direcția Taxe și impozite a municipiului Piatra Neamț își desfășoară activitatea în spațiul situat în Piatra Neamt, str. Cuejdi nr. 1B, Clădirea Mall Forum Center (lângă Piața Centrală).
 

          ► PROGRAM AUDIENTE:

• Director executiv – Claudia Grigorică
             14:00 – 16:00 - Luni, Miercuri
             12:00 – 14:00 - Vineri

• Serviciu stabilire/colectare taxe și impozite locale Liliana Bodnărescu – șef serviciu
             13.00 – 15.00 - Marți, Joi

• Birou evidență contabilă, evidență venituri/amenzi, urmărire și executare silită Carmen Mocanu – șef birou
             13.00 – 15.00 - Marți, Joi

• Consilier juridic – Alexandru Saon/Cornelia Sturzu
             13.00 – 15.00 - Marți, Joi