Program de lucru
►Primăria municipiului Piatra Neamț • programul de lucru cu publicul 08:30 – 16:30 - Luni • în fiecare zi în intervalul orar 12:00 – 12:30 în program este prevăzută o pauză în lucrul cu publicul, timp în care se asigură angajaților pauza de masă de 15 minute conform Codului Muncii și Regulamentului de Organizare Interioară, dar și efectuarea unor proceduri necesare bunei organizări a activității: • mesajele primite pe e-mailul instituției infopn@primariapn.ro după programul de lucru vor fi înregistrate cu ziua lucrătoare imediat următoare. |
► Serviciul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor - tel. 0233210411, fax 0233211499, e-mail: evidenta.persoanelor@primariapn.ro
• Ghişeul nr. 1 Primiri documente carte de identitate, carte de identitate provizorie, reședință doar în baza bonurilor de ordine 08.30 – 11.30 - Vineri
În zilele de vineri, în intervalul orar 08.30 – 10.30 la ghişeul nr. 2 se vor primi cererile de eliberare a cărţii de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România doar în baza planificărilor telefonice la nr. de telefon 0233210411. - Informații; De luni până joi, în intervalul orar 11.30 - 12.00 la ghișeele de primiri documente nr. 1 și 2 se realizează aerisirea și, după caz, dezinfectarea spațiilor.
|
► Biroul Stare Civilă - Program de lucru cu publicul - tel. 0233218991, fax 0233212142, e-mail: stareacivila@primariapn.ro • primiri documente: • eliberări acte: 14:00 – 16:30 - Luni • înregistrări decese 09:00 – 12:00 - Sâmbătă
|
► Direcţia taxe şi impozite |
PROGRAM CU PUBLICUL: 08:00 - 13:30 - Vineri PROGRAM AUDIENTE: • Director executiv – Claudia Grigorică
|