COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 

Autorizație transportul în regim de taxi

 

 

• Acte necesare pentru eliberarea autorizației de transport

 

Documentele care atesta îndeplinirea condițiilor de autorizare se constituie într-un dosar care cuprinde următoarele acte:
1. cererea transportatorului (format .pdf);
2. copie certificat de înregistrare ca transportator și certificatul constatator eliberate de registrul comertului (CU SEDIUL PE RAZA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMȚ);
3. copie a certificatului de competenţă profesională a managerului de transport în regim de taxi, în cazul asociației familiale sau persoanei juridice, ori copie de pe certificatul de atestare a pregătirii profesionale al taximetristului, în cazul persoanei fizice;
4. certificatele de cazier judiciar ale conducătorilor auto și după caz ale managerului de transport în cazul asociației familiale sau ale persoanei juridice (în original);
5. avizul medical și avizul psihologic ale managerului de transport, în cazul asociației familiale sau persoanei juridice, sau ale conducătorului auto, în cazul persoanei fizice (în original);
6. cazierul fiscal al transportatorului, dacă acesta are calitatea de operator economic în activitate (în original);
7. obligațiile datorate la bugetul local al Municipiului Piatra-Neamț să fie achitate la zi;
8. declarație pe propria răspundere a transportatorului, dacă acesta a mai executat servicii de transport în regim de taxi, cu menționarea intervalelor când a avut interdicții de a executa și a motivului acestora;
9. declarație pe propria răspundere a transportatorului că poate asigura spatiu de parcare pentru autovehiculul / autovehiculele cu care va executa serviciul respectiv, spațiul deținut în proprietate sau prin contract de închiriere pe toată durata contractului de atribuire in gestiune a serviciului de transport respectiv;
10. declarație pe propria răspundere a transportatorului că acesta deține autovehiculele necesare sau are capacitatea financiară de a le deține, în proprietate ori în temeiul contractelor de leasing, pe tipuri (lista autovehiculelor);
11. dovada achitării sumei de 380,00 lei (HCL 393/2023) pentru eliberarea autorizației de transport.
Toate documentele care constituie dosarul de autorizare se vor prezenta în original și în copie Xerox, cu mențiunea conform cu originalul, data și semnătura   
 

 

• Acte necesare pentru eliberarea autorizației de transport

 

Documentele care atesta îndeplinirea condițiilor de autorizare se constituie într-un dosar care cuprinde următoarele acte:
1. cererea transportatorului autorizat (format .pdf);
2. autorizația de transport în original;
3. copie a certificatului de competenţă profesională a managerului  de transport în regim de taxi, în cazul asociatiei familiale sau persoanei juridice, ori copie de pe certificatul de atestare a pregătirii profesionale al taximetristului, în cazul persoanei fizice;
4. certificatele de  cazier  judiciar  ale conducătorilor auto și după caz ale managerului de transport în cazul asociației familiale sau ale persoanei juridice;
5. copie după revisalul cu contractele de muncă ale conducătorilor auto în cazul transportatorului persoană juridică;
6. avizul medical și avizul psihologic al managerului de transport, în cazul asociației familiale sau persoanei juridice, sau al taximetristului, în cazul transportatorului persoană fizică;
7. cazierul fiscal al transportatorului, dacă acesta are calitatea de operator economic în activitate;
8. declaraţie pe propria răspundere privind modificarea / nemodificarea condiţiillor iniţiale de acordare a autorizaţiei de transport
9. declaratie pe propria răspundere a transportatorului ca acesta deține autovehiculele necesare sau are capacitatea financiară de a le deține, în proprietate ori în temeiul contractelor de leasing, pe tipuri (lista autovehiculelor, copie certificate înmatriculare)
10. declaraţie pe propria răspundere pentru persoanele juridice, în original, semnată de conducătorul unităţii, din care să rezulte că solicitantul nu face obiectul unei proceduri de reorganizare judiciară, lichidare sau faliment, emisă cu cel mult 5 zile înainte de data depunerii documentaţiei.
11. dovada achitării sumei de 380,oo lei ( HCL 393/2023) pentru vizarea autorizatiei de transport.
12. obligațiile datorate la bugetul local al Municipiului Piatra-Neamț să fie achitate la zi;
13. copie certificat de înregistrare ca transportator și certificatul constatator eliberate de Oficiul Național al Registrului Comerțului;
Toate documentele care constituie dosarul de autorizare se vor prezenta în original și se vor depune în copie Xerox, cu mențiunea "conform cu originalul", data și semnătura.     

 

• Solicitare retragere autorizație de transport

 

1. cererea transportatorului autorizat (format .pdf);