COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 


 

Lansăm aplicația pentru contractarea locurilor de parcare de reședință (mai multe detalii)
 
Începând de luni, 12 septembrie, pietrenii vor avea la dispoziție portalul https://parcari.primariapn.ro pentru contractarea locurilor de parcare de reședință. (Regulament parcări)

 

 

 

 

 

 

 

Vă mulțumim pentru implicarea dumneavoastră

 

 
 
Misiunea Smart City și Declarația "Piatra Neamț 2020 - Oraș Inteligent"
Pentru detalii dați click aici
 
 
« Înapoi

Actualizare dosare - locuințe ANL

     Solicitanţii de locuinţe ANL destinate închirierii trebuie ca în perioada 21.08.2017 - 6.10.2017 să actualizeze dosarele depuse la instituţia noastră cu următoarele documente:
- adeverinţă de la Directia de Taxe şi Impozite Locale Piatra Neamţ din care să rezulte faptul că solicitantul şi soţul/soţia nu deţin locuinţă proprietate,
- contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale,în situaţia în care solicitantul locuieşte cu chirie,
- confirmarea de la Asociaţia de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală;
- adeverinţe de salarizare soț/soție în care să fie specificat venitul brut lunar;
- orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizarea dosarului de locuință (certificat de căsătorie, certificat de naștere copii, hotarâre de divorț, adeverințe medicale, diplomă de studii, etc.)
     Menţionăm că aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe ANL destinate închirierii.
      Documentele mai sus menţionate se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamţ, la cam. 20 - la Serviciul Gospodărie Comunală și Investiții î/n zilele de luni până joi între orele 8.00-16.30, respectiv vineri între orele 8.00-14.00.

 


../common/calendar Postat la data de: 18.08.2017

Direcția taxe și impozite

Program de lucru cu publicul în perioada 29.04.2024 - 07.05.2024 - detalii (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 25.04.2024

Solicitare aviz de gospodărire a apelor

Aceasta informare este efectuată de MUNICIPIUL PIATRA NEAMȚ, cu sediul în loc. Piatra Neamț, jud. Neamț, ce intenţionează să solicite de la  Sistemul de Gospodărire a Apelor Neamţ aviz de gospodărire a apelor pentru Modernizare STRADĂ DRAGOȘ VODĂ până la limita cu localitatea Gârcina, loc. Piatra Neamț, jud. Neamț. Aceasta investiţie este: nouă. Aceasta solicitare de aviz este conformă cu prevederile Legii apelor nr. 107/1996, cu modificările şi...
../common/calendar Postat la data de: 22.04.2024

Proiect de hotărâre - regulament

Proiect de hotărâre pentru aprobarea gestiunii delegate a serviciului public de ridicare, transport, depozitare şi eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar, a vehiculelor staționate pe domeniul public în alte locuri decât drumul public, a vehiculelor care ocupă abuziv sau blochează accesul în locurile de parcare amenajate pe domeniul public/privat al municipiului, a vehiculelor parcate pe locurile de parcare adaptate, rezervate și semnalizate prin semn internațional pentru persoane cu dizabilități și a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public/privat al statului sau al UAT municipiul Piatra-Neamț
- detalii anunț (format .pdf)
- proiect de hotărâre (format .pdf)
- raport de specializare (format .pdf)
- referat de aprobare (format .pdf)
- anexa nr. 1 (format .pdf)
- anexa nr. 2 (format .pdf)
- anexa nr. 3 (format .pdf)
- contract cadru (format .pdf)
 


../common/calendar Postat la data de: 25.04.2024

Proiect de hotărâre - regulament

Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind administrarea, întreținerea și exploatarea fondului locativ din domeniul privat al Municipiului Piatra-Neamț și domeniul privat al statului.
- detalii (format .pdf)
- proiect de hotărâre (format .pdf)
- referat de aprobare(format .pdf)
- raport de specialitate (format .pdf)
- regulament (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 12.04.2024

Direcția pentru Agricultură Județeană Neamț

Vă aducem la cunoștiință că:
♦ în Monitorul Oficial nr. 166/29.02.2024 a fost publicată Ordonanța de Urgență nr. 14/2024 privind instituirea unei scheme de...
../common/calendar Postat la data de: 07.03.2024

Carte de identitate - format electronic

Adresa de e-mail pentru primirea în format electronic a copiei după cartea de identitate: documente@primariapn.ro


../common/calendar Postat la data de: 10.08.2023