Biroul Stare Civilă informează
• Având în vedere adresa Direcției pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București nr. 3226154 din 11.11.2020, vă facem cunoscut că măsurile privind declararea și înregistrarea actelor de naștere/deces pe perioada stării de urgență și menținute pe perioadă de 6 luni de la încetarea stării de urgență prin Ordonanța de Urgență a Guvernului României nr. 70 din 14.05.2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15.05.2020, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-Cov-2 (Punctul XIII art. 57-59) își încetează aplicabilitatea.
• Astfel, începând cu data de 16.11.2020, se va reveni la procedurile de declarare și înregistrare a actelor de naștere și de deces reglementate prin dispozițiile legale în vigoare, potrivit cărora Certificatele medicale constatatoare ale nașterii/decesului - în original se vor înmâna direct declaranților în vederea depunerii lor la Biroul de Stare Civilă din cadrul Primăriei Piatra-Neamț.
Postat la data de:
20.11.2020
SOCIETĂȚILE CONSILIULUI LOCAL
SC PUBLISERV SA
SC PARKING SA
SC SALUBRITAS SA
CMI URBAN SA
SC PERLA INVEST SRL
SC LOCATIVSERV SRL











Plaţi Online
Petiţii
Audienţe
Programări transcrieri
Programare online carte de identitate
Plaţi Online