Solicitare informații de interes public
♦ acces la informații de interes public
Birou informare-documentare (Legea 544/2001): 0233 218991 interior 218/237
Program: 08:30-16:30 luni - joi, 08:30 - 12:00 vineri
Relaţii solicitări informaţii de interes public:
Telefon: 0233 218991 - interior 218/237, Fax: 0233 218991
Solicitări informaţii de interes public online:
Email: infopn@primariapn.ro
Relaţii mass-media: 0233 218991 - interior 218/237
♦ persoanele abilitate să furnizeze informații de interes public
Gabriel Muraru - şef birou
Aprofiri Dragoș - inspector superior
Date Contact: nr. telefon – 0233 218 991 int. 218 sau 237, 0748146785, 0748146798
E-mail: infopn@primariapn.ro
♦ informații comunicate din oficiu
a) actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice;
b) structura organizatorică, atribuţiile departamentelor, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice;
c) numele şi prenumele persoanelor din conducerea autorităţii sau a instituţiei publice şi ale compartimentului/ funcţionarului responsabil cu difuzarea informaţiilor publice;
d) coordonatele de contact ale autorităţii sau instituţiei publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail şi adresa paginii de Internet;
e) sursele financiare, bugetul şi bilantul contabil;
f) programele şi strategiile proprii;
g) lista cuprinzând documentele de interes public;
h) lista cuprinzând categoriile de documente produse şi/sau gestionate, potrivit legii;
i) modalităţile de contestare a deciziei autorităţii sau a instituţiei publice în situaţia în care persoana se consideră vătămată în privinţa dreptului de acces la informaţiile de interes public solicitate.
→ Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.
→ Conform art. 22 din Legea nr. 544/2001, persoana care se consideră vătămată în drepturile sale poate face plângere la secția contencios administrativ a tribunalului în a cărei rază teritorială domiciliază sau în a cărei rază teritorială se află sediul autorității ori al instituției publice.
→ Plângerea se face în termen de 30 de zile de la data expirării termenului prevăzut de la art.7 din lege.
♦ listă cuprinzând documentele de interes public
- anexă HCL 17 din 31.01.2014 (format .pdf)
♦ model cerere de informații de interes public (format .pdf)
♦ model reclamație administrativă 1 (format .pdf)
♦ model reclamație administrativă 2 (format .pdf)
♦ Raport de evaluare a implementării legii nr. 544/2001
- 2023
- 2022
- 2021
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
♦ Raportul Primăriei Municipiului Piatra Neamţ
- 2020
- 2019
- 2018
- 2017
- 2016
- 2015
- 2014
- 2013
- 2012
- 2009
- 2008
- 2007
- 2006
- 2005
SOCIETĂȚILE CONSILIULUI LOCAL
SC PUBLISERV SA
SC PARKING SA
SC SALUBRITAS SA
CMI URBAN SA
SC PERLA INVEST SRL
SC LOCATIVSERV SRL











Plaţi Online
Petiţii
Audienţe
Programări transcrieri
Programare online carte de identitate
Plaţi Online
