COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 

Documentaţia necesară pentru efectuarea recepţiei la

terminarea lucrărilor mici

 

Investitorul trebuie să depună la emitent-PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMŢ–BIROUL RELAŢII CU PUBLICUL-DIRECŢIA URBANISM SI CADASTRU  următoarele:
•    cerere prin care se anunţă finalizarea lucrărilor;
•    copie după autorizaţia de construire/desfiinţare;
•    referat-punct de vedere proiectant;
•    certificat de performanţă energetică a clădirii (copie) - dacă este cazul;
•    plan topografic actualizat cu amplasarea construcţiei faţă de aliniament şi limitele de proprietate, calculul Sc (suprafaţa construită) şi Sd (suprafaţa desfăşurată);

*NOTA 1 – Investitorul va organiza începerea recepţiei în maxim 15 zile de la notificarea terminării lucrărilor;
*NOTA 2 – La întrunirea Comisiei de recepţie se va prezenta Autorizaţia de construire şi proiectul în original-vizat spre neschimbare;
*NOTA 3 – Bază legală HGR 273/1994 Regulament de receptie a lucrărilor de constructii şi instalatii aferente acestora, actualizat;
*NOTA 4 – formular model (anexa 3 )  şi (anexa 4) conform art. 40 din din HG 273/1994 actualizată;