COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 


 

Lansăm aplicația pentru contractarea locurilor de parcare de reședință (mai multe detalii)
 
Începând de luni, 12 septembrie, pietrenii vor avea la dispoziție portalul https://parcari.primariapn.ro pentru contractarea locurilor de parcare de reședință. (Regulament parcări)

 

 

 

 

 

 

 

Vă mulțumim pentru implicarea dumneavoastră

 

 
 
Misiunea Smart City și Declarația "Piatra Neamț 2020 - Oraș Inteligent"
Pentru detalii dați click aici
 
 
« Înapoi

Actualizare dosare locuințe

     Solicitanții de locuințe din fondul municipiului Piatra Neamț destinate închirierii trebuie ca în perioada 03.07.2017 - 21.08.2017 să actualizeze dosarele depuse la instituția noastră cu următoarele documente:
- adeverință de la Direcția de Taxe și Impozite Locale Piatra Neamț din care să rezulte faptul că solicitantul și soțul/soția nu dețin locuință proprietate
- contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale, în situația în care solicitantul locuiește cu chirie
- confirmarea de la Asociația de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală
- adeverințe de salarizare, cupoane de pensie sau alte documente din care să rezulte venitul net realizat atât de solicitant cât și de membrii familiei acestuia
- orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizare a dosarului de locuință (certificat de căsătorie, certificat de naștere copii, hotărâre de divorț, adeverințe medicale, diplomă de studii, etc.)
     Menționăm că aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe din fondul municipiului Piatra Neamț.
     Documentele mai sus menționate se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamț, la camera 20 la Biroul Gospodărie Comunală și Investiții în zilele de luni până joi între orele 8.00 - 16.30, respectiv vineri între orele 8.00 - 14.00.


../common/calendar Postat la data de: 04.07.2017

Direcția taxe și impozite

Program de lucru cu publicul în perioada 29.04.2024 - 07.05.2024 - detalii (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 25.04.2024

Licitație publică

Primăria Municipiului Piatra Neamț anunță organizarea licitației publice pentru închiierea bunului proprietate publică
- detalii (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 30.04.2024

Proiect de hotărâre

Proiect de hotărâre pentru completarea Anexei la HCL nr.310 din 26.11.2021 privind  aprobarea  Regulamentului de ocupare a domeniului public aparținând Municipiului Piatra-Neamț, pentru amenajare acces(alei) la spații cu altă destinație decât cea de locuință, pentru ocuparea domeniului public și privat necesar lucrărilor de săpătură în vederea realizării lucrărilor de branșament și racordare la utilități, organizari de șantier, cu modificările și completările ulterioare.
- detalii anunț (format .pdf)
- proiect de hotărâre (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 30.04.2024

Proiect de hotărâre - regulament

Proiect de hotărâre pentru aprobarea gestiunii delegate a serviciului public de ridicare, transport, depozitare şi eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar, a vehiculelor staționate pe domeniul public în alte locuri decât drumul public, a vehiculelor care ocupă abuziv sau blochează accesul în locurile de parcare amenajate pe domeniul public/privat al municipiului, a vehiculelor parcate pe locurile de parcare adaptate, rezervate și semnalizate prin semn internațional pentru persoane cu dizabilități și a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public/privat al statului sau al UAT municipiul Piatra-Neamț
- detalii anunț (format .pdf)
- proiect de hotărâre (format .pdf)
- raport de specializare (format .pdf)
- referat de aprobare (format .pdf)
- anexa nr. 1 (format .pdf)
- anexa nr. 2 (format .pdf)
- anexa nr. 3 (format .pdf)
- contract cadru (format .pdf)
 


../common/calendar Postat la data de: 25.04.2024

Direcția pentru Agricultură Județeană Neamț

Vă aducem la cunoștiință că:
♦ în Monitorul Oficial nr. 166/29.02.2024 a fost publicată Ordonanța de Urgență nr. 14/2024 privind instituirea unei scheme de...
../common/calendar Postat la data de: 07.03.2024

Carte de identitate - format electronic

Adresa de e-mail pentru primirea în format electronic a copiei după cartea de identitate: documente@primariapn.ro


../common/calendar Postat la data de: 10.08.2023