COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 


 

Lansăm aplicația pentru contractarea locurilor de parcare de reședință (mai multe detalii)
 
Începând de luni, 12 septembrie, pietrenii vor avea la dispoziție portalul https://parcari.primariapn.ro pentru contractarea locurilor de parcare de reședință. (Regulament parcări)

 

 

 

 

 

 

 

Vă mulțumim pentru implicarea dumneavoastră

 

 
 
Misiunea Smart City și Declarația "Piatra Neamț 2020 - Oraș Inteligent"
Pentru detalii dați click aici
 
 

Actualizare dosare locuinţe

Solicitanţii de locuinţe din fondul municipiului Piatra Neamţ destinate închirierii trebuie ca în perioada 14.04.2014 - 30.05.2014 să actualizeze dosarele depuse la instituţia noastră cu următoarele documente:
-    adeverinţă de la Directia de Taxe şi Impozite Locale Piatra Neamţ din care să rezulte faptul că solicitantul şi soţul/soţia nu deţin locuinţă proprietate,
-    contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale, în situaţia în care solicitantul locuieşte cu chirie,
-    confirmarea de la Asociaţia de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală;
-    adeverinţe de salarizare, cupoane de pensie sau alte documente din care să rezulte venitul net realizat atât de solicitant cât şi de membrii familiei acestuia;
-    orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizarea dosarului de locuinţă (certificat de căsătorie, certificat de naştere copii, hotarâre de divorţ, adeverinţe medicale, diplomă de studii, etc.)
Menţionăm că aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorităţi a solicitanţilor de locuinţe din fondul muncipiului Piatra Neamţ.
La această operaţiune de actualizare pot participa şi solicitanţii de locuinţe ANL în situaţia în care îndeplinesc condiţiile de acordare a locuinţelor de acest gen.
Documentele mai sus menţionate se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamţ, la cam. 20 - la Biroul Gospodărie Comunală şi Investiţii în zilele de luni până joi între orele 8.00-16.30, respectiv vineri între orele 8:00-14:00.
 


../common/calendar Postat la data de: 14.04.2014

Direcția taxe și impozite

Program de lucru cu publicul în perioada 29.04.2024 - 07.05.2024 - detalii (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 25.04.2024

Licitație publică

Primăria Municipiului Piatra Neamț anunță organizarea licitației publice pentru închiierea bunului proprietate publică
- detalii (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 30.04.2024

Proiect de hotărâre

Proiect de hotărâre pentru completarea Anexei la HCL nr.310 din 26.11.2021 privind  aprobarea  Regulamentului de ocupare a domeniului public aparținând Municipiului Piatra-Neamț, pentru amenajare acces(alei) la spații cu altă destinație decât cea de locuință, pentru ocuparea domeniului public și privat necesar lucrărilor de săpătură în vederea realizării lucrărilor de branșament și racordare la utilități, organizari de șantier, cu modificările și completările ulterioare.
- detalii anunț (format .pdf)
- proiect de hotărâre (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 30.04.2024

Proiect de hotărâre - regulament

Proiect de hotărâre pentru aprobarea gestiunii delegate a serviciului public de ridicare, transport, depozitare şi eliberare a vehiculelor staționate neregulamentar, a vehiculelor staționate pe domeniul public în alte locuri decât drumul public, a vehiculelor care ocupă abuziv sau blochează accesul în locurile de parcare amenajate pe domeniul public/privat al municipiului, a vehiculelor parcate pe locurile de parcare adaptate, rezervate și semnalizate prin semn internațional pentru persoane cu dizabilități și a vehiculelor fără stăpân sau abandonate pe terenuri aparținând domeniului public/privat al statului sau al UAT municipiul Piatra-Neamț
- detalii anunț (format .pdf)
- proiect de hotărâre (format .pdf)
- raport de specializare (format .pdf)
- referat de aprobare (format .pdf)
- anexa nr. 1 (format .pdf)
- anexa nr. 2 (format .pdf)
- anexa nr. 3 (format .pdf)
- contract cadru (format .pdf)
 


../common/calendar Postat la data de: 25.04.2024

Direcția pentru Agricultură Județeană Neamț

Vă aducem la cunoștiință că:
♦ în Monitorul Oficial nr. 166/29.02.2024 a fost publicată Ordonanța de Urgență nr. 14/2024 privind instituirea unei scheme de...
../common/calendar Postat la data de: 07.03.2024

Carte de identitate - format electronic

Adresa de e-mail pentru primirea în format electronic a copiei după cartea de identitate: documente@primariapn.ro


../common/calendar Postat la data de: 10.08.2023