Obținerea unui cont se face in felul următor:
-
-
Pas 1:
Se solicită creare cont prin apăsarea butonului creare cont/ Înregistrare
-
Pas 2:
Se completează formularul cu datele solicitate
-
Pas 3:
Se trimite formularul completat spre administrația locală prin apasărea butonului de confirmare (Salvează)
Pas 4:
Utilizatorul va trebui să se prezinte la Primărie (camera 20) cu cartea de identitate, pentru validarea contului. Dupa validarea contului va primi un e-mail cu datele de autentificare.
Odată contul validat utilizatorul va avea acces, în funcție de drepturile stabilite, la anumite servicii online din care enumerăm: plata online taxe și impozite, depunere online cereri registrul agricol, depunere online cereri urbanism si autorizații în construcții, depunere online petiții, solicitări înscriere în audiență, depunere cereri autorizații transport persoane in regim de taxi, etc...
OraŞul Piatra NeamŢ
PROIECTE
Programul Operational Regional 2007 - 2013
- SMIS 996
- SMIS 1015
- SMIS 2087
- SMIS 5868
- SMIS 11176
- SMIS 11177
Amenajarea de noi spatii de cazare si dotarea noului sediu al centrului social "Pietricica"
Mecanismul Financiar al Spatiului Economic European
- RO 0015
Turism
Fonduri structurale