DOCUMENTAȚIA NECESARĂ OBȚINERII
AVIZULUI ARHITECTULUI ȘEF
PENTRU AMPLASAREA TERASELOR ESTIVALE,
CHIOȘCURI DE PRESĂ,
MIJLOACE DE PUBLICITATE TEMPORARE
Pentru eliberarea Autorizației de construire sau a Avizului Arhitectului Șef:
a) cerere solicitare aviz de amplasament către Arhitectului șef;
b) certificatul de urbanism în copie;
c) avizele și acordurile cerute prin certificatul de urbanism (Agenția de Mediu – referitor la nivelul fonic și după caz Direcția de Sănătate Publică);
d) acord asociaţie de proprietari în cazul în care spaţiul solicitantului se află la parter de bloc.
e) documentația tehnică care să cuprindă:
- memoriu general, (prezentarea ansamblului și a proiectului de amplasare)
- plan de situație care să evidențieze amplasamentul solicitat (cf. anexă certificat de urbanism),
- proiect detaliat privind amplasarea mobilierului terasei, designul mijloacelor publicitare sau al chioșcurilor și tonetelor provizorii;
- schiţă, simulare foto,
- mobilier (calitatea materialelor ce compun mobilierul terasei), materiale folosite
- sistem de acoperire (umbrele şi sistemul de fixare pe paviment),
- sistem de iluminat propriu;
- materialele folosite, volumetrie, culori (inclusiv pentru umbrele la terase), și/sau o fotografie a mobilierului și umbrelelor sau copertinelor ce urmează a fi amplasate.
SOCIETĂȚILE CONSILIULUI LOCAL
SC PUBLISERV SA
SC PARKING SA
SC SALUBRITAS SA
CMI URBAN SA
SC PERLA INVEST SRL
SC LOCATIVSERV SRL