DOCUMENTAȚIA NECESARĂ PENTRU PRELUNGIREA VALABILITĂŢII
AUTORIZAȚIEI DE CONSTRUIRE/ DESFIINȚARE
Prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire/desfiinţare se poate face cu cel puţin 15 zile înaintea exipirării termenului de valabilitate a acesteia.
Investitorul trebuie să depună la emitent-PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMŢ – BIROUL RELAŢII CU PUBLICUL- DIRECTIA URBANISM SI CADASTRU o documentaţie cuprinzând:
• cerere tip (formular model F.12);
• autorizaţia de construire / desfiinţare (original);
• memoriu justificativ privind necesitatea prelungirii valabilităţii autorizaţiei de construire /desfiinţare, stadiul executării lucrărilor ori cauzele care au dus la nerespectarea termenelor prevăzute în autorizaţie;
• copii după documentele de plată achitate la Direcţia de Taxe şi Impozite a municipiului Piatra Neamţ, conform HCL 356 din 26.11.2015:
- taxă formular 4,00 lei
- taxă reprezentând 30% din cuantumul taxei pentru eliberarea autorizaţiei de construire/ desfiinţare.
SOCIETĂȚILE CONSILIULUI LOCAL
SC PUBLISERV SA
SC PARKING SA
SC SALUBRITAS SA
CMI URBAN SA
SC PERLA INVEST SRL
SC LOCATIVSERV SRL