COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

Parking Piatra Neamt - Blocari - Deblocari - Amenajari

 

 

 

 

PRIMĂRIA MUNICIPIULUI PIATRA NEAMŢ
Adresa: Str. Ştefan cel Mare, nr. 6-8, Piatra Neamţ, RO-610101
Telefon: 0040 233 218991, Telefonul cetățeanului 0040 233 210872
E-mail: infopn@primariapn.ro
Fax: 0040 233 215374

Misiunea Smart City și Declarația "Piatra Neamț 2020 - Oraș Inteligent"
Pentru detalii dați click aici

 

 

 
 
 

Dispoziția nr. 71 din 21.01.2021

Privind convocarea Consiliului Local al Municipiului Piatra Neamţ în şedinţă ordinară pentru data de 28.01.2021 ora 14:00, desfășurată on-line prin intermediul...
../common/calendar Postat la data de: 22.01.2021

Dispoziția nr. 2181 din 28.12.2020

Privind convocarea Consiliului Local al Municipiului Piatra Neamţ în şedinţă extraordinară pentru data de 30.12.2020 ora 12:00, desfășurată on-line prin intermediul...
../common/calendar Postat la data de: 28.12.2020

Listă așteptare în vederea obținerii Autorizației Taxi

Listă așteptare în vederea obținerii Autorizației Taxi potrivit Legii nr. 38/2003 actualizată, privind transportul în regim de taxi și în regim de închiriere, afișată în temeiul art. 14^2 alin. (10) din lege
- detalii (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 19.01.2021

Direcția de Taxe și Impozite Piatra-Neamț

Contribuabilii persoane fizice și juridice beneficiază de o bonificație de 10% la plata cu anticipație a impozitului pe clădiri/teren/mijloace de transport datorat pentru întregul an, până la data de 31 martie 2021, inclusiv. Impozitul anual de pana la 50 de lei inclusiv, se plătește integral până la primul termen de plată.
Începând cu data de 07.01.2021 impozitele și taxele locale pot fi achitate prin următoarele modalități de plată:
• În numerar la ghișeele situate în Piatra...
../common/calendar Postat la data de: 07.01.2021

Proiect de hotărâre pentru aprobare regulament

Regulamentul de Organizare și Funcționare al aparatului de specialitate al primarului
- proiect hotărâre (format .pdf)
- detalii (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 23.12.2020

Proiect de hotărâre pentru aprobare regulament

Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind atestarea persoanelor fizice care doresc să obțină calitatea de administrator de condominii
- detalii proiect (format .pdf)
- detalii anexa nr. 1 (format .pdf)
- detalii anexa nr. 2 (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 14.12.2020
« Înapoi

Biroul Stare Civilă informează

• Având în vedere adresa Direcției pentru Evidența Persoanelor și Administrarea Bazelor de Date București nr. 3226154 din 11.11.2020, vă facem cunoscut că măsurile privind declararea și înregistrarea actelor de naștere/deces pe perioada stării de urgență și menținute pe perioadă de 6 luni de la încetarea stării de urgență prin Ordonanța de Urgență a Guvernului României  nr. 70 din 14.05.2020 privind reglementarea unor măsuri, începând cu data de 15.05.2020, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-Cov-2 (Punctul XIII art. 57-59) își încetează aplicabilitatea.
• Astfel, începând cu data de 16.11.2020, se va reveni la procedurile de declarare și înregistrare a actelor de naștere și de deces reglementate prin dispozițiile legale în vigoare, potrivit cărora Certificatele medicale constatatoare ale nașterii/decesului - în original se vor înmâna direct declaranților în vederea depunerii lor la Biroul de Stare Civilă din cadrul Primăriei Piatra-Neamț.


 


../common/calendar Postat la data de: 20.11.2020