COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 


 

Lansăm aplicația pentru contractarea locurilor de parcare de reședință (mai multe detalii)
 
Începând de luni, 12 septembrie, pietrenii vor avea la dispoziție portalul https://parcari.primariapn.ro pentru contractarea locurilor de parcare de reședință. (Regulament parcări)

 

 

 

 

 

 

 

Vă mulțumim pentru implicarea dumneavoastră

 

 
 
Misiunea Smart City și Declarația "Piatra Neamț 2020 - Oraș Inteligent"
Pentru detalii dați click aici
 
 

Dispoziția nr. 768 din 02.04.2024

Privind convocarea Consiliului Local al Municipiului Piatra Neamţ în şedinţă extraordinară pentru data de 03.04.2024 – ora 14:00, desfășurată în sala de ședințe a...
../common/calendar Postat la data de: 02.04.2024

Dispoziția nr. 671 din 22.03.2024

Privind convocarea Consiliului Local al Municipiului Piatra Neamţ în şedinţă ordinară pentru data de 28.03.2024 – ora 14:00, desfășurată în sala de ședințe a...
../common/calendar Postat la data de: 22.03.2024

« Înapoi

Obţinerea de atestat - administrator asociaţie de proprietari

     Primăria Municipiului Piatra Neamţ, în baza art. 54 din Legea 230/2007 şi art. 58 din H.G. 1588/2007 conform H.C.L. 47 din 27.02.2018 organizează în data de 28.03.2018 ora 12.00 examen pentru obţinerea de atestat  administrator asociaţie de proprietari.
  Dosarul necesar înscrierii, va conţine:
   • Cerere pentru obţinere atestat (netipizată)
   • Carte de identitate – xerocopie;
   • Curriculum vitae;
   • Xerocopie  după ultimele acte de studii;
   • Certificatul de cazier judiciar în original;
  Bibliografia:
   • Legea nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari
   • H.G. nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007
Dosarele se vor depune la registratura Serviciului de Gospodărie Comunală şi Investiţii, până la  26.03.2018



 


../common/calendar Postat la data de: 07.03.2018

Proiect de hotărâre - regulament

Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind administrarea, întreținerea și exploatarea fondului locativ din domeniul privat al Municipiului Piatra-Neamț și domeniul privat al statului.
- detalii (format .pdf)
- proiect de hotărâre (format .pdf)
- referat de aprobare(format .pdf)
- raport de specialitate (format .pdf)
- regulament (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 12.04.2024

Regulament

În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, se aduce la cunoștința publică următorul regulament: Regulament de emitere a Acordului pentru realizarea lucrărilor de branşamente şi racorduri, precum și Avizul de săpătură privind realizarea lucrărilor aferente rețelelor publice tehnico-edilitare (apă, canalizare, gaze, termice, energie electrică, telefonie și televiziune prin cablu) pe proprietăți aparținând domeniului public al Municipiului Piatra-Neamț și care afectează structura căilor de comunicații rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor/aleilor, etc., terenurilor de sport precum și spațiilor verzi
- detalii (format .pdf)
- regulament (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 05.04.2024

Direcția pentru Agricultură Județeană Neamț

Vă aducem la cunoștiință că:
♦ în Monitorul Oficial nr. 166/29.02.2024 a fost publicată Ordonanța de Urgență nr. 14/2024 privind instituirea unei scheme de...
../common/calendar Postat la data de: 07.03.2024

Carte de identitate - format electronic

Adresa de e-mail pentru primirea în format electronic a copiei după cartea de identitate: documente@primariapn.ro


../common/calendar Postat la data de: 10.08.2023