COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

 


 

Lansăm aplicația pentru contractarea locurilor de parcare de reședință (mai multe detalii)
 
Începând de luni, 12 septembrie, pietrenii vor avea la dispoziție portalul https://parcari.primariapn.ro pentru contractarea locurilor de parcare de reședință. (Regulament parcări)

 

 

 

 

 

 

 

Vă mulțumim pentru implicarea dumneavoastră

 

 
 
Misiunea Smart City și Declarația "Piatra Neamț 2020 - Oraș Inteligent"
Pentru detalii dați click aici
 
 
« Înapoi

Actualizare dosare locuințe

     Solicitanții de locuințe din fondul municipiului Piatra Neamț destinate închirierii trebuie ca în perioada 03.07.2017 - 21.08.2017 să actualizeze dosarele depuse la instituția noastră cu următoarele documente:
- adeverință de la Direcția de Taxe și Impozite Locale Piatra Neamț din care să rezulte faptul că solicitantul și soțul/soția nu dețin locuință proprietate
- contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale, în situația în care solicitantul locuiește cu chirie
- confirmarea de la Asociația de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală
- adeverințe de salarizare, cupoane de pensie sau alte documente din care să rezulte venitul net realizat atât de solicitant cât și de membrii familiei acestuia
- orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizare a dosarului de locuință (certificat de căsătorie, certificat de naștere copii, hotărâre de divorț, adeverințe medicale, diplomă de studii, etc.)
     Menționăm că aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe din fondul municipiului Piatra Neamț.
     Documentele mai sus menționate se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamț, la camera 20 la Biroul Gospodărie Comunală și Investiții în zilele de luni până joi între orele 8.00 - 16.30, respectiv vineri între orele 8.00 - 14.00.


../common/calendar Postat la data de: 04.07.2017

Organizare licitație publică

Primăria municipiului Piatra Neamț anunță organizarea licitației publice pentru închirierea bunurilor proprietate publică a Municipiului Piatra- Neamț:
- detalii (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 15.04.2024

Solicitare aviz de gospodărire a apelor

Aceasta informare este efectuată de MUNICIPIUL PIATRA NEAMȚ, cu sediul în loc. Piatra Neamț, jud. Neamț, ce intenţionează să solicite de la Sistemul de Gospodărire a Apelor Neamţ aviz de gospodărire a apelor pentru ”Construire pod peste pârâul Cuejdi strada Foișorului”, loc. Piatra Neamț, jud. Neamț
Această investiţie este: nouă. Această solicitare de aviz este conformă cu prevederile Legii apelor nr. 107/1996, cu modificările şi completările ulterioare....
../common/calendar Postat la data de: 15.04.2024

Proiect de hotărâre - regulament

Proiect de hotărâre pentru aprobarea Regulamentului privind administrarea, întreținerea și exploatarea fondului locativ din domeniul privat al Municipiului Piatra-Neamț și domeniul privat al statului.
- detalii (format .pdf)
- proiect de hotărâre (format .pdf)
- referat de aprobare(format .pdf)
- raport de specialitate (format .pdf)
- regulament (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 12.04.2024

Regulament

În conformitate cu prevederile Legii nr.52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, republicată, se aduce la cunoștința publică următorul regulament: Regulament de emitere a Acordului pentru realizarea lucrărilor de branşamente şi racorduri, precum și Avizul de săpătură privind realizarea lucrărilor aferente rețelelor publice tehnico-edilitare (apă, canalizare, gaze, termice, energie electrică, telefonie și televiziune prin cablu) pe proprietăți aparținând domeniului public al Municipiului Piatra-Neamț și care afectează structura căilor de comunicații rutiere, străzilor, podurilor, parcărilor, pistelor de biciclete, trotuarelor/aleilor, etc., terenurilor de sport precum și spațiilor verzi
- detalii (format .pdf)
- regulament (format .pdf)


../common/calendar Postat la data de: 05.04.2024

Direcția pentru Agricultură Județeană Neamț

Vă aducem la cunoștiință că:
♦ în Monitorul Oficial nr. 166/29.02.2024 a fost publicată Ordonanța de Urgență nr. 14/2024 privind instituirea unei scheme de...
../common/calendar Postat la data de: 07.03.2024

Carte de identitate - format electronic

Adresa de e-mail pentru primirea în format electronic a copiei după cartea de identitate: documente@primariapn.ro


../common/calendar Postat la data de: 10.08.2023