COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

« Înapoi

Actualizare dosare - locuințe ANL

     Solicitanţii de locuinţe ANL destinate închirierii trebuie ca în perioada 21.08.2017 - 6.10.2017 să actualizeze dosarele depuse la instituţia noastră cu următoarele documente:
- adeverinţă de la Directia de Taxe şi Impozite Locale Piatra Neamţ din care să rezulte faptul că solicitantul şi soţul/soţia nu deţin locuinţă proprietate,
- contractul de închiriere înregistrat la organele fiscale teritoriale,în situaţia în care solicitantul locuieşte cu chirie,
- confirmarea de la Asociaţia de proprietari a numărului de persoane care locuiesc împreună cu solicitantul la adresa actuală;
- adeverinţe de salarizare soț/soție în care să fie specificat venitul brut lunar;
- orice document în măsură să dovedească modificări survenite de la ultima actualizarea dosarului de locuință (certificat de căsătorie, certificat de naștere copii, hotarâre de divorț, adeverințe medicale, diplomă de studii, etc.)
     Menţionăm că aceste actualizări de documente sunt obligatorii în vederea stabilirii clasamentului cu ordinea de priorități a solicitanților de locuințe ANL destinate închirierii.
      Documentele mai sus menţionate se vor depune la sediul Primăriei Piatra Neamţ, la cam. 20 - la Serviciul Gospodărie Comunală și Investiții î/n zilele de luni până joi între orele 8.00-16.30, respectiv vineri între orele 8.00-14.00.

 


../common/calendar Postat la data de: 18.08.2017