COMUNICATE, SONDAJE, ANUNTURI, INFORMARI DEZBATERI

 

 

 

 

 

 

Obţinerea de atestat - administrator asociaţie de proprietari

     Primăria Municipiului Piatra Neamţ, în baza art. 54 din Legea 230/2007 şi art. 58 din H.G. 1588/2007 conform H.C.L. 47 din 27.02.2018 organizează în data de 28.03.2018 ora 12.00 examen pentru obţinerea de atestat  administrator asociaţie de proprietari.
  Dosarul necesar înscrierii, va conţine:
   • Cerere pentru obţinere atestat (netipizată)
   • Carte de identitate – xerocopie;
   • Curriculum vitae;
   • Xerocopie  după ultimele acte de studii;
   • Certificatul de cazier judiciar în original;
  Bibliografia:
   • Legea nr. 230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari
   • H.G. nr. 1588/2007 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr.230/2007
Dosarele se vor depune la registratura Serviciului de Gospodărie Comunală şi Investiţii, până la  26.03.2018



 


../common/calendar Postat la data de: 07.03.2018